Kinnevik: Telefonkonferens och presentation av resultatet för första kvartalet 2016

20 Apr 2016, 10:00 am

Investment AB Kinnevik kommer att offentliggöra resultatet för det första kvartalet 2016 onsdagen den 27 april 2016 cirka kl. 08.00 CET. En telefonkonferens kommer att hållas samma dag kl. 10.00 CET för att presentera resultatet.

Presentationen kommer att hållas på engelska och även finnas tillgänglig som audiocast på Kinneviks webbplats www.kinnevik.com.

Länk till audiocast: http://edge.media-server.com/m/p/8biinx89

De som vill delta i telefonkonferensen i samband med presentationen är välkomna att ringa in på nedanstående nummer. För att vara säker på att uppkopplingen till konferenssamtalet fungerar, ring in några minuter innan konferensen börjar för att registrera er.

Telefonnummer:
UK: +442033645374
SE: +46850556474
US: +18557532230

Kinnevik är ett entreprenöriellt investeringsbolag med fokus på att bygga digitala konsumentverksamheter. Vi samarbetar med grundare och management för att skapa, investera i, och leda snabbt växande digitala verksamheter både i etablerade marknader och på utvecklingsmarknader. Kinnevik grundades 1936 av familjerna Stenbeck, Klingspor och von Horn. Kinneviks aktier handlas på Nasdaq Stockholms lista för stora bolag under kortnamnen KINV A och KINV B.

HUG#2005040