Inbjudan till presentation av Kinneviks resultat för tredje kvartalet 2022 och kapitalmarknadsuppdatering

04 Oct 2022, 08:00 am
Kinnevik AB (publ) ("Kinnevik") kommer att publicera resultatet för det tredje kvartalet 2022 på onsdagen den 19 oktober 2022. Samma dag kommer Kinnevik hålla en digital kapitalmarknadsuppdatering.

Presentation av resultatet för tredje kvartalet 2022

Kinnevik kommer att publicera resultatet för det tredje kvartalet 2022 omkring kl. 08.00 CEST onsdagen den 19 oktober 2022. En telefonkonferens och webcast kommer hållas kl. 10.00 CEST samma dag för att presentera resultatet.

Länk till webcasten (för att lyssna): https://edge.media-server.com/mmc/p/ioe54pmy

De som önskar delta i telefonkonferensen är välkomna att registrera sig via nedan länk. Deltagare får telefonnummer och kod i samband med registreringen. Ring gärna in ett par minuter innan telefonkonferensen börjar.

Länk till telefonkonferensen (för deltagare): https://register.vevent.com/register/BI88f383303ffe4ce79783ff3af1f59e5a

Kapitalmarknadsuppdatering

Kinnevik kommer hålla en digital kapitalmarknadsuppdatering onsdagen den 19 oktober kl. 14.00-16.00 CEST. Programmet innefattar en presentation av Kinneviks vd Georgi Ganev samt djupdykningar i några av våra fokussektorer med deltagande från vår investeringsorganisation och representanter från portföljbolagen. Länk till eventet samt ett detaljerat program kommer längre fram.

Registrera ditt deltagande till kapitalmarknadsuppdateringen senast den 14 oktober 2022 på vår hemsida: https://www.kinnevik.com/investors/capital-markets-events/registration-2022

Presentationen av resultatet för det tredje kvartalet 2022 och kapitalmarknadsuppdateringen kommer hållas på engelska och finnas tillgängliga i efterhand på vår hemsida, www.kinnevik.com.